30 marraskuuta, 2012

Mirabilândia, Sarah's birthday and my new dipdyed hair

Vähän jotain spesiaalijuttuja viime- ja tältä viikolta:

Viime pertjantaina oli koulun retki Mirabilândiaan, eli huvipuistoon. Päivä oli ihan huikee, jos ei lasketa sitä et oli varmaan +35 astetta lämmintä ja kun koulun retki kerran oli, niin tietty piti olla farkut ja koulun t-paita (ei onneks yhtään kuumat tolla säällä...) ja siellä oli niin paljon porukkaa et joka laitteeseen varmaan tunnin jonot. :D Muuten muuten oli kyllä ihan tosi hauskaa, oikeesti tykkään niin paljon mun koulukavereista, niitten kanssa saa aina nauraa. Ihan sekopäitä kaikki! :D








Mun tosi hyvä koulukaveri Leticia :)

 Viime viikolla mulla oli myös tavallista enemmän ratsastustunteja kisojen takia. :)







Sunnuntaina oli Sarahin synttärit, niitä juhlistettiin sit illasta!

Sarahin synttäreillä vertailtiin meiän rusketusta Camillan kanssa ja mun jalat on siis noi vasemman puoleiset. Oon nyt siis todistetusti rusketutneempi, kuin mun brasilialainen serkku, jee! :D

























Maanantaina mulle tuli sellanen hetken mielijohde, et haluun dip dyed värjätyt hiukset. :D Sisko oli sit ihana ja sano et no eiku ruvetaan värjäämään, sillä oli vielä punasta hiusväriäkin. Lopputuloksena mulla on siis edelleenkin ruskeet hiukset, mut latvat on tollaset punertavat. :) Anteeks vähän huonosta kännykkälaatusesta kuvasta, mut tosta näkee nyt suurinpiirtein miltä noi mun hiukset näyttää auringossa. (Ens postaukseen yritän saada aikaseks otettuu parempi laatusia kuvia.) Normivalossa ei oo ihan noin punaset. Mä en tiiä mikä juttu mulla oikeesti on näitten punasten hiusten kaa, kun aina värjään punertavaks. Nyt kun luulin et se punasten hiusten aika ois ohi, kun viimeks värjäsin ruskeella, niin eiköhän mulla taas oo puolet hiuksista punasena. :D No ei siinä mitään, mä ainakin tykkään!



Muuten tällä viikolla ei oo mitään sen kummallisempaa tapahtunu, ihan perus arkee. :) Mä en oo nyt ihan varma asiasta, mut mulla tais alkaa tänään kesäloma! Ihanan perillä oon näistä asioista heheh. Hostäiti soittelee tänään koululle, et tarviiks mun mennä enää ens viikolla, kun sillon on vaan kertaustunteja niille oppilaille jotka ei päässy läpi jotain ainetta. :) Mut siis kuitenkin, kesäloma alkaa joko nyt tai ens viikolla JEE. Mut nyt täytyy lähtee ratsastustunnille, tchauuu!

-Kiira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti