25 marraskuuta, 2012

Estekisat päivä 2

Tänään siis kisojen toinen päivä, sama luokka, sama arvostelu, sama hevonen ja sama tulos. :D Eli siis ysikymppii hyppäsin ja 4vp sieltä radalta tuli, tosin tänään syynä yks pudotus. Muuten oon rataan ihan tyytyväinen.

















































Muutamalla esteellä paikka ois voinu olla parempi, kuten esim. 4 esteelle heppa lähtee ihan tajuttoman kaukaa, koska vähän ite tyrkkäsin sille esteelle. Ja sit radan 7. este oli siis pysty, jonka jälkeen hankala väli okseri-pysty sarjalle, jonka jälkeen neljä laukkaa ja pysty. Tolta ekalta pystyltä sarjalle-väli oli aika hankalan pituinen, se oli joko pitkä 5 laukkaa tai lyhyt 6 laukkaa ja ihmiset teki radoilla molempia ratkaisuja. Ite olin suunnitellu ratsastavani siihen sen 6 laukkaa, mutta kuten videosta näkee niin en saa tarpeeks kiinni ja muutenkin jarrutan liian myöhään ja sarjan a-osa tippuu. Videolta näkee et väli ois tullu sujuvasti 5 laukalla, mut ei voi mitään, virheistä oppii ja ens kerralla paremmin. :D Ja ihan tyytyväinen oon muuten tohon rataan, sain kuitenkin korjattuu just niitä asioita mitä eilen ajattelin ja en tosissaan ollut ainut kellä oli ongelmia ton saman välin kanssa, toi sarjan a-osa tais tippuu kaikista eniten koko kisoissa... Mut alapuolella video radasta, video jatkuu kauheen pitkään vielä mun radan jälkeenkin, en oikein tiiä mitä tää mun serkku kuvaili ja en tajunnu sit leikata sitä videoo. :D

 
Kaiken kaikkiaan oon tällä hetkellä ihan tosi onnellinen. Mietin tässä just eilen illalla, et miten mietin kun sain tietää että oon lähössä Brasiliaan vaihtoon, että tais tulla vuoden tauko ratsastuksessa. Täällä sitä nyt kuitenkin treenataan ja kisataan (ens kisat kuulemma ens kuussa!) ja kaikki on jotenkin tosi hyvin. :) I'm happyyyy

-Kiira

4 kommenttia:

  1. nätti rata! oli kyl tosiaan toi väli aika kinkkisen näköne ja heppa näyttää tosi vauhikkaalta ;) mut oon niin ilone siun puolesta ku pääset ratsastelee siellä lämmössä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja joo, tossa välissä oli kyllä aika monella vaikeuksia jaja heppa on sellanen että kun sen herättelee niin sitten osaa olla vauhdikas ;) mut tää on kyllä huippuu, vaikkakin mulla on vielä totuttelemista tossa päälle +30 asteen helteessä ratsastelussa.. hepat ja kaikki muut on kyllä tottunu, mut vielä tälleen suomalaiselle vähän kuuma :D

      Poista
  2. Itse olen ratsastanut hyvin vähän (tykkään henk.koht. enemmän hoitamisesta ja tallilla oleilusta, kuin itse suorittamisesta), mutta hieno rata, täytyy sanoa! :)
    Alkoi kieltämättä naurattaa toi, kun toi esteen osa (tästä näkee mun hevostietämykseni laadun :D) putos ja sitten toi joku poika - ilmeisesti juuri se joka kuvasikin videota - huokaisee vaan "Ei". Tai siltä se kuulostaa. Mutta ihan sama.

    Tosi kiva, että saat jatkaa siellä tärkeää harrastusta! Aiotko mennä jatkossakin tolla samalla hepalla, vai kokeiletko nyt jotain muuta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! On kyl jotenki hienoo, kun ei mulla tullu suomessa mieleenkään et voisin täällä jatkaa, mut kaikkee sitä kannattaa näköjään ettii. ;) Varmaankin meen samalla hepalla, luulisin ainakin. :)

      Poista