22 marraskuuta, 2012

Aakkoset

Joskus aikoja sitten kyselin toivepostauksia ja joku ehdotti että tekisin tälläsen postauksen, missä kirjotan jokaisen aakkosen kohdalle jonkun mun vaihtoon liittyvän sanan.

Ananas mun aamupala, välipala ja iltapala hahah <3 
Boa Viagem beach tykkään viettää aikaa ja katella merta, ihana paikka
Colégio da Imaculada Conceição mun koulu, parhaat koulukaverit ja sen verran rentoa et aina on hyvää aikaa nukkua jos väsyttää...
Doce de leite suomennos vois olla kinuski? doce de leite jäätelö on jotain ihan parasta ja ihan vaan doce de leite kaupasta ostettuna on ihan parasta myös
Exchange students viides perhe <3
Ficar sana jolla on monta merkitystä heheh
Gatinha assanhada soi just nyt mun päässä
Hípismo mun rakas harrastus
Ikävä kaikkia teitä rakkaita Suomesta <3 ja salmiakkia...
Jalkapallo joka paikassa, brasseissa ei voi välttyy. tulihan tota itekkin kokeiltuu koulussa ja oma joukkue vielä harkinnassa... nautico vai santa cruz?
Kiila, Kiiha, Kiera, Kira, Kihlsnsp? mun nimi väärinlausuttuna, kun se on kuulemma ihan hirveen vaikee...
Lämpö jokapäiväinen yli +30 asteen helle..
Mc Donald's arvatkaa minne vaihtarit aina suuntaa? Mistä saa parasta jäätelöö? Mikä ei koskaan petä ja on samanlainen joka puolella maapalloo?
Natal kohta on tulossa, mutta missä on mun joulufiilis?
Oppa gangnam style!
Português niin helppoo, mutta niin vaikeeta
Quero sorvete tekee mieli jätskiiiiii
Rotary paras järjestö
Suurkapunki oon täysin rakastunu Recifeen <3
That awesome moment when you're fucking happy and you don't know why tää lause on niin totta ja kuvailee hyvin fiiliksiä välillä
eU amo brasil <3
Voleibol uus harrastus, josta tykkään kovasti
Wow se tunne kun näät ja koet jotain hienoa uutta
paikka X se tunne kun kysyt hostvanhemmilta et voitko mennä jonnekkin, mut sulla ei oo mitään havaintoo missä se on
partY festabileetjeejjee!
Zzzzzz tunnetusti vaihtarit tykkää nukkua paljon heheh...
Å turha kirjain
Ähm? vakio änähdys kun ei oo mitään havaintoo mitä multa kysytään tai mitä mulle puhutaan
Öitä! Kiira kiittää ja kuittaa

Alhaalla muutama instagram-kuva mun viime viikoilta. Sain äitin lähettämän paketin, missä oli mulle uus portugalin oppikirja kun tein sen vanhan jo loppuun, karkkia ja söpöjä kirjeitä mun pikkusiskoilta. Sit tässä ylemmässä kuvassa oikeella mun hyvä koulukaveri Mirely ja sen alapuolella kuva minne salmiakit joutu kun vein sitä kouluun maistettavaks... Mut sainpahan ainakin hyvät naurut. Oisitte oikeesti nähny ihmisten ilmeet kun ne maisto salmiakkii haha! Alapuolella sit pari kuvaa Boa Viagemilta ja sit yks kuva missä mun kädessä lukee taas vaihteeks kaikkee mahollista... Nää tykkää kirjotella mun käteen aina kaikkee koulussa. :D

 

-Kiira
 
ps. Huomenna oon ollu Brasiliassa tasan 4kk! Aika menee niiiiiiiiiiin  nopeesti....

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäsit! Ite aattelin et tulikohan tästä vähän sekva kun kauheen nopeesti kirjottelin... :D

      Poista