04 joulukuuta, 2012

Kuulumisia + 20 000 kävijää

Tänään kun tulin kotiin monen tunnin downtownissa kävelemisen jälkeen (mikä on oikeesti ihan hulluuta, voi sitä ihmisten, kuumuuden ja pitkien jonojen määrää...) mun sängyn päällä ootti paketti Suomesta! Rupesin ihan oikeesti kiljumaan onnesta kun avasin sen paketin. Sisällä oli kaikkee ihanaa: karkkii, hapankorppuja, neljän viljan puurohiutaleita, joulukalenteri, salmiakkii, piirrustuksia ja mun pikkusiskojen tekemiä söpöjä rannekoruja ja vaikka mitä. Sain tässä yks päivä postissa jo mun hyvältä kaverilta kirjeen missä oli sisällä sellanen pieni söpö joulukalenteri ja nyt sain tollasen muumi suklaa joulukalenterin. Siis nää joulukalenterit on suunnilleen ainoot asiat mitkä saa mut tuntemaan et joulu on ehkä tulossa, KIITOS NIISTÄ! :D

Sit vähän kuulumisia ratsastuspuolelta: Viime viikolla mulla oli perjantaina taas ihan normaalisti ratsastustunti ja tällä kertaa ratsastin eri hevosella. Uuden hepan nimi oli Uruguiana ja se oli vähän erilainen kun edellinen. Tää oli sellanen hyvin eteenpäinpyrkivä tapaus ja ihan kiva ratsastaa, tosin kylläkin varmaan kapein hevonen millä oon ikinä ratsastanu ja siis ei mikään lihava... Mut otin muutamat hypyt ja tuntu tosi kivalta. :) Jatkossa varmaan ratsastankin tällä. Ratsastustunnin jälkeen menin yhden heppaihmisen, joka asuu lähellä sitä ratsastuskouluu ja joihin tutustuin viime kisoissa (tän naisen mies on töissä myös siellä ratsastuskoulussa, se valmentaa sellasia oppilaita ketkä kisaa isommissa kisoissa ja ympäri Brasiliaa, esim. nyt se ei ollu kotona, vaan se oli yhen sen oppilaan mukana kisoissa São Paulossa...) ja olin siellä yötä. Tosi mukavia ihmisiä. :) Seuraavana päivänä oli julhat siellä ratsastuskoululla, ihan liikaa hyvää ruokaa ja kivoja ihmisiä! Tutustuin paremmin tosi moneen tyyppiin ja voi että oli kivaa. :) Sieltä mulla ei valitettavasti oo yhtään kuvia kun en omalla kameralla yhtään ottanut ja en tiiä missä ne muitten kameroilla otetut ois.. Jos löydän niitä jostain niin julkasen täälläkin. :) Siellä myös puhuin sen mun ratsastuksen open kanssa, et 13.12. ois seuraavat kisat. Ne olis koko northeastin kisat, eli siis oikeesti isot kisat. Sinne menisin kuulemma tolla uudella hepalla ja metrii hyppäisin. Vähän oon innoissani ja samalla vähän jännittää, kun kisat ois kymmenen päivän päästä ja ei tässä ihan hirveesti oo treenii alla ton uuden hepan kanssa. :D Mut saa nyt nähä meenkö ja mitä meen, kun valmentaja oli ehkä vähän ottanu jotain alkoholillista ennen tätä keskusteluu hahah. :D


Lauantai iltana menin sit vielä mun siskon mukaan auttamaan jollekkin koululle, missä me tarjoiltiin ruokaa köyhille ihmisille. Ne ihmiset oli sen julkisen koulun oppilaita ja niiden perheitä ja niille oli järjestetty siellä vaikka mitä esityksiä ja se koko juttu oli vähäniinkun jouluruokailu näille ihmisille. En oikein osaa selittää mikä se oli, mut me oltiin siellä tarjoilemassa ruokaa niille ihmisille. :D Se lapsien hymy oli kyllä palkitsevaa ja koko homma ois ollu vielä palkitsevampaa jos niiden vanhempien ilmeet ei ois näyttäny siltä et niitä ei vois vähempää kiinnostaa...

Sunnuntaina olin kirkossa mun isoäidin kanssa. Mun hostperhe on oikeestaan aika uskonnollinen, nää käy joka viikko kirkossa ja muutenkin seurailee ihan kirkon oppeja. Mun ei yleensä tarvii mennä niitten mukaan, yhen kerran oon ollu. Mut siis sunnuntaina en ollu näitten kirkossa (siis katolisessa kirkossa) vaan olin mun omassa kirkossa, eli siis ortodoksisessa kirkossa. En ois oikeesti uskonu et täältä sellanenkin löytyy, mut yks näistä suurkaupungin eduista et täältä löytyy melkein mitä vaan.. Mut siis kuitenkin siellä olin isoäidin kanssa ja oikeestaan sitä oli ihan mielenkiintosta seurata portugaliks ja sen jälkeen mulla oli isoäidin kanssa ihan kunnollinen keskustelu näitten kirkkojen eroista. Sunnuntaina illasta mentiin siskon kanssa Recife antigoon. Muutama kuva sieltä:



 Anteeks kun nää kuvat on tälläsiä huonoja kännykkälaatusia, mut mua pelottaa kauheesti kuvailla mun isolla kameralla kun oon pelkästään siskon kanssa liikenteessä.

Ainiin! Mun blogia on katsottu jo yli 20 000 kertaa,  mikä on mun mielestä ihan tosi paljon. Kiitos kaikille lukijoille! Tän kunniaks voisin tehä vaikka jotain erikoispostausta, toivomuksia ja kaikkee muutakin kommenttia voi kirjotella kommenttiboksiin. :) Nyt salmiakit ja greyn anatomia kutsuu, tchauuu!

-Kiira

ps. Jos joku tietää jonkun taitavan ja innokkaan bannerin tekijän, niin vinkatkaa mulle. Mä en vaan ikinä oo tyytyväinen tähän mun blogin ulkoasuun, enkä varsinkaan mun itetekemiin bannereihin...

8 kommenttia:

  1. Onko sulla Suomessa oma heppa? Tee postaus sun ratsastuksesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo omaa heppaa Suomessa. Mut voisin kehitellä jonkun näkösen postauksen mun ratsastuksesta. :)

      Poista
  2. eiiihhhh oon kateellinen sun joulukalenterista ;(( ja remix-pussista myös!! :D ja mitä ihmettä on noi ÄSSÄ MIX LAKRITSIT, ei fazer saa kehitellä mitään uusia tuotteita sillä aikaa ku me ollaan poissa! apua nyt rupesin panikoimaan, kuvittele miten monta uutta karkkii ja jätskii on keksitty ennen ku me mennään takas :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voii :D Ja siis nää ässä mix lakritsit on ihan sairaan hyviä, tiitäkö kun ässä mixejä aina pitää syyä silleen musta ja värillinen samaan aikaan? tässä pussissa on sellasia sekotuskarkkeja mitkä on puoliks värillisii ja puoliks mustii hahah ihan paras keksintö :D Mut tää paketti oli kyl ihan huippu, mulla on ollu kauhee ikävä näitä karkkeja hahah. Mut siis toihan tarkottaa vaan sitä et kun mennään takas niin meillä on ihan hirveesti kaikkee uutta maisteltavaa! Hyvästi tulleiden vaihtarilkilojen laihdutus hahahahahah

      Poista
  3. oijoi oon niin innoissani siun puolesta ku pääsit ridaamaan ja viel hei kisoihinki! Pikkusen oon kade mut so cool! Ja hei eka metri(onko?) ja oot startannu sen sit Brasiliassa, ei paha ! :) Ja hei jeejee postaus vhä tosta Brasilian joulusta jookosta? Jos kerta siellä ei vielä joulutohinat näy niin ois kiva tietää mitä ne siel oikein duunaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeii mäki oon niin innoissani! Oon tainnu jotain 90-100cm ehkä jossain harkkakisoissa mennä, mut en siis oikeissa kisoissa. :) Ja siis joo, voisin tehä brasilian joulusta postausta, mut ois varmaan parempi vasta joulun jälkeen? Vaiii :D?

      Poista
  4. Oivoivoi näitä suomipakettikarkkipommeja. Omaa joulupakettia odotellessa :) Mistä sä Greyn Anatomiaa onnistut kattomaan? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää paketit on kyllä ihan huippuja!:) Ja siis netistä katon GA, kai se tulis ihan telkkaristakin täällä, mut haluun aina kattoo heti kun se tulee jenkeissä niin nopeiten pystyy kattomaan netistä. :) Nelosen ruudustakin pystyy kattomaan, mut ite katon http://www.tv-links.eu/tv-shows/Grey-s-Anatomy_316/ täältä, aina perjantaisin tulee uusin jakso. ;)

      Poista