27 helmikuuta, 2013

Kisat 23.-24.2 Caxangá

Kisapostaus!

Lauantaina menin kisapaikalle puolenpäivän maissa, kun mun luokka oli vasta viimeisenä (täällä menee välillä nää luokkajärjestykset ihan oudosti). Tuloksena puhdas rata! Mutta ainahan korjattavaa löytyy, esim radalla heppa meinas kieltää kasi-esteelle (seiska-kasi väli oli hieman kaareva suhteutettu, jonka tulin liian suoraan), mut kuitenkin tällä kertaa osasin reagoida tarpeeks ajoissa ja yli mentiin ja sain pidettyy sen mun viime postaukseen kirjottaman lupauksen, että mitään turhia kieltoja ei tehty! Mutta siis joka tapauksessa, puhdas rata, viides sija ja mun eka sijoitus täällä Brasseissa!! Arvatkaa olinko hymy korvissa loppupäivän?


























Sunnuntaina sit verkka suju huonosti, joka esteelle tultiin ihan juureen ja hypyt ei ollu sit mitään maailman parhaita. Radalle lähtiessä ei siis ollu mikään super fiilis epäonnistuneen verkan takia ja muutenkin rata vaikutti paljon vaikeemmalta kuin lauantaina. Ekalle esteelle tuli kielto, tunsin jo hyvissä ajoin et heppa rupee hidastamaan, käytin raippaa ja kannusta mut ei auttanu. Siinä vaiheessa ajattelin et "nyt tää kieltää tähän uudelleenki ja kielletään pihalle ekalla esteellä, tosi hienoo" ja heti perään mietin että mitä ihmettä mä mietin, tottakai se kieltää jos mä jo valmiiks niin aattelen. :D Sit tuli sellanen et mehän mennään tää rata loppuun ja rupesin ihan oikeesti ratsastamaan. Tokan esteen jälkeen laukka rupes rullaamaan tosi hyvin ja heppa tuntu selkään ihan älyttömän hyvältä, kaikki hypyt tuntu paljon ponnekkaimilta ja se vaan tuntu niin paljon paremmalta! Ärsyttää kun saan tän fiiliksen aina aikaan vasta kiellon jälkeen... No mut joka tapauksessa, loppurata meni sit hyvin, seiskaeste kolahti, en ite nähny tippuko se, videolta ei näy kun se on muitten esteiden takana ja ihmisiltä kun kysyn et oliko mun tulos neljä vai kaheksan virhepistettä niin joka toinen vastaa eri tavalla... Eli siis sunnuntain tuloksena 4 tai 8 virhepistettä. :D




























Oon niin superonnellinen et oon päässy ratsastamaan täällä, puhumattakaan kisaamisesta! Huomenna varmaan postailen jo sit ihan muita kuulumisia, siihen asti tchau!

-Kiira

ps. Mulla on molempien päivien radoista videot ja latasin ne jo youtubeen, mutta koska bloggeri on ihan vammanen niin se ei anna jostain syystä mun lisätä niitä tähän postaukseen nyt. Teen tässä lähiaikoina postauksen mihin laitan ne videot ja sit ehkä jotain videoo karnevaaleistakin. :)


2 kommenttia:

  1. Maksaako sun ratsastaminen siellä paljon?

    VastaaPoista
  2. Mun ratsastaminen maksaa 180 realii kuussa (eli siis neljä ratsastustuntii) n. 70e. Ja kisat tietty erikseen. :)

    VastaaPoista