25 tammikuuta, 2013

Holidai

Elossa ollaan vieläkin vaikka täällä blogissa on ollut hiljaista. Pahoittelut postailemattomuudesta, mutta se johtuu ihan vaan siitä, että muutin mun tokaan hostperheeseen ja vasta tänään joku tyyppi tuli tekemään mun koneelle jotain että pystyn käyttämään tän kodin nettiä mun omassa koneessa. En oo jaksanu päivitellä aikasemmin muilla koneilla, kun suomee on niin kamalan rasittavaa kirjottaa ilman ä ja ö... Tän parin viikon aikana on tapahtunu ihan kamalasti kaikkee ja mun suomenkieli takkuilee ihan todella pahasti, joten kirjottelen nyt vaanihan tosi pääpiirteittään tapahtumista. :)

Ihan ensinnäkin, vaihdoin perhettä! Kaks viikkoa sitten pakkasin omaisuuteni (joka on kasvanut vähintään puolella) ja sanoin heipat ekalle perheelle. Uuteen perheeseen sopeutuminen on ollut yllättävän helppoa, kun tunnen perheen jo ennestään ja nää on kaikki ihan tosi kivoja. Uudessa perheessä on siis 18vee ex-vaihtari veli Arthur ja hostvanhemmat.



Uuden hostperheen kanssa ollaan oltu nyt kahtena viikonloppuna niitten ranta-asunnolla. Näitten rantatalo on reilu tunnin ajomatkan päässä Aver-O-Mar nimisellä rannalla. Ekana viikonloppuna pääsin ratsastamaan ja laukkailemaan meren rannalla, se oli kyllä ihan unelmien täyttymys!








Viime viikonloppuna oltiin taas biitsillä ja oli ihan hurjan hauskaa. Näitten suku on ihan järettömän hauska ja kaikki on mulle tosi mukavia ja vitsailee koko ajan. :D Viime viikonloppuna tehtiin vaikka mitä, uitiin meressä, otettiin kuvia, nää on opettanu mua tanssimaan kaikkia erilaisia tansseja funkista sambaan, oon syöny ihan liikaa, käyny lenkillä merenrannalla, kuvaillu paljon ja niin edelleen....
















Viikolla oon nähny kavereita,  käyny yhen meiän luokkalaisen bileissä näkemässä pitkästä aikaa kaikkia koulukavereita, vieraillu ekan hostperheen luona, käyny leffassa ja ratsastustunneilla ja kaikkee sen sellasta. 


Tänään olin hostäidin  ja iskän mukana Porto de Galinhaksella, kun hostäiti työskenteli siellä tänään. Porto de Galinhas on Pernambucon turistikohde ja ihan upee ranta! Mennään sinne kuulemma joku päivä paremmalla ajalla koko päiväks et pääsen näkemään enemmän. :)  



Ens viikon tiistaina on lähtö Rio de Janeiroon !! Enää muutama päivä, en millään malttais oottaa. Kyseessä on siis vaihtareille järjestettävä 5 päivän matka ja ohjelmassa kaikkee ihan huippuu, josta kerron myöhemmin.

Ei voi muuta sanoo kuin että I love my life.

-Kiira

ps. Arvatkaa kenellä on lippu dj Tiëston konsertiin?!



4 kommenttia:

  1. mitä eikää! vähä siistiä toi tiesto juttu! oon niin kade! :p

    VastaaPoista
  2. EEEEEEI DJ Tiesto oli Chilessäki muutama kuukausi sitte mut missasin sen :(

    VastaaPoista