05 syyskuuta, 2012

I'm in love alright, with my crazy beautiful life

... with the parties, the disasters, with my friends all pretty and plastered.


Tänään (tai oikeestaan eilen) olin aamulla ihan normaalisti koulussa, sen jälkeen tulin kotiin ja lähettiin Annan (siskon) kanssa ulos kuvailemaan. Otettiin paljon onnistuneita kuvia ja sit myös paljon epäonnistuneita kuvia joille naurettiin jälkeempäin kotona. :D Myöhemmällä menin sit lentis treeneihin (oonko ees kirjottanu täällä että alotin koululla pelaamaan lentistä? Tiistaisin ja torstaisin sitä reenailen. :)) Tässä vähän tän päivän kuvia:

Mother Earth! :D (Anna hyppäs just puusta)


Treeneistä menin kotiin ja sieltä lähettiin Annan, Juliannen ja Marcelon (siskot ja Julin poikaystävä) kanssa sirkukseen! Oon käyny viimeks sirkuksessa joskus tosi monta vuotta sitten, nii oli kyllä kivaa!

Ton pallon sisällä ajo parhaillaan 4 moottoripyörää!!
Sirkuksen jälkeen päätettiin tälleen tiistain kunniaks pistää bileet pystyy siskon kaa. :D
Mulla alko tänään myös viikonloppu, koska meiän luokalla on huomenna ja torstaina kokeet niin rehtori sano et mä voin jäädä nukkumaan! Kyllä kelpaa. :D Perjantaikin on vapaa kun on itsenäisyyspäivä. Huomenna mä lomailen ja sit nään Annaa ostarilla, ehkä eksyn salillekkin. Mut nyt meen nukkumaan, tchauuu!

-Kiira

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia noi pari ekaa! :-)

    VastaaPoista
  2. hyvän harrastuksen oot alottanu!(; vitsi saat miutki haluumaa vaihtoon, vaikuttaa niii ihanalle tuo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo se on kyl kivaa ;) ja suosittelen kyllä kovasti vaihtoon lähtemistä!! :)

      Poista