26 helmikuuta, 2012

Haaste

Eli sain kaverilta tälläsen haasteen missä mun pitäis kertoo itestäni 7 faktaa. Kiitos tästä Anna. :D

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Kertoa itsestään 7 faktaa

3. Lahjoittaa tunnustus 15 bloggaajalle

1. Harrastan ratsastusta ja oon tosi innokas valokuvaaja. Heppaillu oon kohta jo 8 vuotta ja se on yks osa mun elämää. Valokuvailen aina vapaa-ajalla kun kerkeän ja sen lisäks oon yhessä projektissa mukana valokuvaajana.
2. Mulla on ihan armoton halu päästä kiertelemään maailmaa ja nähä kaikkia eri paikkoja.
3. Oon ihan koukussa greyn anatomiaan. Oon kattonu kaikki tuotantokaudet vähintään kaks kertaa, jotkut useamminkin.
4. Mut on melko helppo saada innostumaan kaikista uusista jutuista.
5. En oo näköjään vieläkään lopettanut pituuden kasvamista. 181cm!
6. Kaverit ja perhe on mulle tosi tärkeitä.
7. Sain idean vaihtoon lähtemisestä joskus 5-6. luokalla kun luin kirjaa jonka päähenkilö oli vaihtarina jenkeissä.

Lahjoitan tän haasteen Eeville ja Iidalle. :)





3 kommenttia:

  1. Kivoi nää tämmöset! :---)

    /herran jestas sä oot pitkä o__ö terveisin 163cm ja pituuskasvun lopettanut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä samaa mietin! terveisin 158cm ja pituuskasvun kaua sitte lopettanu :D

      Poista
    2. Joo no oon aina ollu tosi pitkä, mut nyt oon ruvennu itekki aatteleen et toi pituuskasvu vois jo pikkuhiljaa ruveta loppumaan. Terveisin kohta 2m :D

      Poista