17 elokuuta, 2012

"the famous Kiira"

São Paulon maaohjelmassa meiän opas sanoi että me tullaan kotikaupungeissa olemaan "näyttelyapinoita" joita esitellään tutuille, kavereille ja kaikille mahdollisille. Tältä musta on nyt vähän tuntunutkin ekojen parin viikon aikana. Kirjottelin jo aikasemmin ekasta koulupäivästä ja siitä miten julkkisolo silloin oli, mut aattelin et kirjotan muutamia muitakin juttuja mitä tässä nyt on tapahtunu ja siis eihän tää koko ajan oo tällästä, mut aika paljon ihmiset on ihmeissään suomalaisesta tytöstä. :D

Ensinnäkin, mulla on viikossa tullu varmaan yli 150 uutta kaveria facebookissa, koska päätin et hyväksyn vaan kaikki uudet kun en todellakaan muista kaikkien nimiä keiden kanssa oon jutellu. Joka päivä facebookissa mulle sit juttelee kauheen monta tuntematonta ihmistä ja eilen joku mun hostäidin oppilas rupes puhumaan mulle ja tosiaan sano jotain tänne päin: "you're really cool, it was nice to talk to the famous Kiira". :D Koulussa mulle tulee koko ajan hirveesti ihmisiä juttelemaan ja kaikki koko ajan hokee et oon kaunis ja mulla on ihanat hiukset ja silmät. Täällä kaikilla on ruskeet silmät niin nää on ihan ihmeissään sinivihreistä silmistä. :D

Yks päivä joku random huus mulle käytävällä "Kiiraa you're beautiful, I love youuuuu!" haha :D Sit mun serkku kerto et se oli yks päivä kävelly kadulla ja joku sen kaveri joka on mun kaa samassa koulussa, niin oli tullu selittää sille et "Camilla tiiätkö et meiän koulussa on suomalainen tyttö?!" ja Camilla oli ollu sillee "joo mä vähänniinku asun sen kanssa". :D Nii joo, ja kokoajan nää selittää et joku poika ois muka ihastunu muhun, tänäänki yks opettaja sano et yks meiän luokkalainen, puolet mua pienempi poika, on rakastunu muhun koska se kääns mulle yhen tehtävän enkuks?? :D Täällä kyllä asioita suurennellaan aika paljon ja nuorten keskuudessa on ihan hirveesti draamaa niin oon kyllä ottanu nää jutut ihan läpällä. :D Nyt on kyllä jo rauhottunu et koulussa ei oo enää niin montaa ihmistä koko ajan ympärillä, mut ei oo kyllä silti kertaakaan tarvinnu olla yksin. Ja nää on ihanii ku kaikki ihan innoissan opettaa mulle portugalia!

Eilen olin serkun mukana sen koulussa ja sielläkin tutustuin uusiiin ihmisiin. :) Koulun jälkeen tulin kotiin, kävin lenkillä ja katoin siskon kaa leffan ja sit tehtiin brigadeiroo (taas vaihteeks). :D Tänään mulla oli myös iltapäivällä kouluu, niin en oo kerenny hirveesti muuta tehä, kun käyny hostiskän kanssa lenkillä. Pakko vielä mainita että nyt oon ruvennu tajuuumaan koulussa jotain! Siis opetuksesta: :D Tästä se lähteee :D

Brigadeiroooo <3 anteeks kuvasa joku valotusongelma mun posken kohalla. :D

-Kiira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti